Intern

Office Manager

Het regelen en beheren van contracten, HR en facilitaire zaken, jij draait je hand er niet voor om. Jij bent het aanspreekpunt voor monteurs en de collega’s op kantoor en zorgt ervoor dat alles in goede banen wordt geleid. Kortom met jou als office manager zijn wij ‘in control’. 
 
Lost Minute is een technische dienstverlener en binnen de branche waarin wij opereren op een aantal gebieden marktleider. Onze True Technicians zijn de specialisten in de wereld gas, water, elektra en data op het gebied van installatie en onderhoud. Met de afdelingen sales, recruitment en finance zorgen wij er als team voor dat onze monteurs met het juiste benodigdheden op de juiste plek krijgen. Hierbij kijken wij dagelijks scherp naar de trends en ontwikkelingen in de markt zodat wij snel kunnen inspelen op de vraag van onze klanten.  
 
Omdat onze monteurs ons visitekaartje zijn zorgen wij goed voor ze. Als office manager regel jij vanuit de afdeling contract & services alle bijkomende zaken zoals: vervoer, gereedschap, kleding, opleidingen, verzekeringen en de juiste contracten. Kortom alle zaken die hun werk beter en makkelijker maakt. Na de start houd je dan ook contact met ze om ze te helpen bij vragen.  
 
Naast alle zaken rondom de monteurs, ben je ook het gezicht van de interne organisatie en samen met de collega van de back office verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op kantoor. Een stuk van de financiële administratie, personeelsadministratie maar ook facilitaire zaken en inkoop horen bij je werkzaamheden. De sfeer is informeel en familiair en we helpen elkaar zodat alles goed verloopt.  
 
Je neemt initiatief, hebt een hands-on mentaliteit en werkt makkelijk met verschillende geautomatiseerde systemen. Zie jij ruimte voor verbeteringen in de processen en werkzaamheden waardoor zaken sneller of beter kunnen? Wij horen het graag! 
 
Bij Lost Minute gaan we voor TRUE TECHNICIANS. Niet alleen voor onze mensen in het veld maar ook voor de collega’s op kantoor ontwikkelen we samen met jou een persoonlijk groeiplan op het moment dat je bij ons aan boord bent. Waar wil je naartoe groeien? En hoe snel? Alles draait om jouw ambities   
 
Wat ga je doen?  
  • Alle financiële en administratieve afhandeling van de werkzaamheden binnen de afdeling C&S;
  • Monteurs voorzien van bedrijfsauto’s, gereedschap; kleding en opleidingen; 
  • Contractmanagement dus beheren, aanpassen en verwerken van de contracten voor zowel medewerkers als klanten; 
  • Aanspreekpunt voor monteurs, klanten en interne organisatie; 
  • Inkoop en facility;
  • HR werkzaamheden en de bijkomende financiële-, administratieve taken.
Wij vragen: 
  • Afgeronde mbo opleiding, hbo opleiding of werk-/denkniveau is een pré; 
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie dus ervaring met contractmanagement, HR en facility; 
  • Communicatief vaardig richting onze klanten en monteurs; 
  • 32 –  40 uur per week beschikbaar; 
  • Kritische blik met betrekking tot werkzaamheden en processen; 
  • Stressbestendig want wat er ook gebeurt de werkzaamheden gaan altijd door. 
Competenties:  
  • Zelfstandigheid; 
  • Plannen & organiseren; 
  • Communicatief vaardig; 
  • Accuratesse; 
  • Klantgerichtheid; 
  • Flexibiliteit; 
  • Stressbestendigheid.
Wat bieden wij: 
  • Uitdagende functie waarbij je alle ruimte krijgt jezelf te bewijzen; 
  • Persoonlijk groeiplan om jouw ambities te realiseren; 
  • Uitstekend salaris passend bij jouw opleiding en ervaring; 
  • Goede pensioenregeling; 
  • Laptop en telefoon; 
  • Dagelijkse lunch op kantoor. 
Herken jij je in bovenstaand profiel en word jij enthousiast van de vacature? Reageer dan via onderstaande button. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismakingsgesprek.  
 
Solliciteer direct

DEEL DEZE PAGINA

Ken jij iemand uit jouw netwerk die geschikt is voor deze functie? Deel dan deze pagina.

NIET HELEMAAL DE FUNCTIE DIE JIJ ZOEKT? LAAT ONS VOOR JOUW ZOEKEN!