Medewerker Finance

Als Medewerker Finance heb jij een belangrijke rol op het hoofdkantoor van Lost Minute in Arnhem. Jij zorgt er namelijk voor dat onze medewerkers op tijd hun geld krijgen en onze klanten de juiste factuur. Jij gaat je ontwikkelen binnen een bedrijf dat in beweging en groeiende is. Het is een uitdagende en afwisselende functie voor 32 – 40 uur per week.

Jij voelt je als een vis in het water bij financiële, administratieve en boekhoudkundige taken dus dankzij jou is onze financiële administratie picobello in orde! Het team waarmee je samenwerkt bestaat uit onze Financial Controller en de back office maar je werkt zelfstandig aan zaken als facturatie, urenverwerking, verloning, incasso’s en rapportages. Naast je directe collega’s heb je ook regelmatig contact met de collega’s van de salesafdeling of onze medewerkers en  ZZP’ers om vragen over het facturatieproces of uitbetaling in goede banen te leiden. Je bent een enthousiaste collega, analytisch sterk, hands-on en werkt makkelijk met verschillende geautomatiseerde systemen, zoals MS Office en Accountview. Je communiceert prettig en vindt het leuk om met verschillende collega’s samen te werken. Zie jij mogelijke verbeteringen in de processen, werkzaamheden en rapportages? We horen het graag!

Bij Lost Minute gaan we voor TRUE TECHNICIANS. Niet alleen voor onze mensen in het veld maar ook voor de collega’s op kantoor ontwikkelen we samen met jou een persoonlijk groeiplan op het moment dat je bij ons aan boord bent. Waar wil je naartoe groeien? En hoe snel? Alles draait om jouw ambities

Wat ga je doen?

  • Facturatie;
  • Urenverwerking;
  • Verloning & salarisadministratie;
  • Incasso’s;
  • Rapportages;
  • Ondersteunen Financial Controller.

Wij vragen:

  • Afgeronde HBO opleiding (economische richting);
  • 0-2 jaar ervaring in een financiële, administratieve functie,
  • Ervaring met facturatie, het verwerken van uren en het ondersteunen van periodieke financiële afsluitingen en managementrapportages is een pré;
  • Je bent accuraat in het verwerken van gegevens;
  • Communicatief vaardig omdat je contact hebt met klanten, leveranciers en medewerkers;
  • Altijd op zoek naar opties om makkelijker en sneller werken;
  • Ervaring met Accountview is een pré;
  • Stressbestendig. De werkzaamheden zullen altijd door moeten gaan, wat er ook gebeurt.

Competenties:

  • Planmatig;
  • Zelfstandig;
  • Klantgericht;
  • Flexibel;
  • Proactief;
  • Stressbestendig.

Wat bieden wij?

  • Een stap in jouw financiële carrière;
  • Een persoonlijk groeiplan om jouw ambities te verwezenlijken;
  • Een uitstekend salaris passend bij jouw opleiding en ervaring;
  • Een goede pensioenregeling;
  • Dagelijkse lunch op kantoor.

Herken jij je in bovenstaand profiel en word jij enthousiast van de vacature? Reageer dan snel via onderstaande button, zodat wij contact met je op kunnen nemen voor een kennismakingsgesprek.

Solliciteer direct

DEEL DEZE PAGINA

Ken jij iemand uit jouw netwerk die geschikt is voor deze functie? Deel dan deze pagina.

NIET HELEMAAL DE FUNCTIE DIE JIJ ZOEKT? LAAT ONS VOOR JOUW ZOEKEN!